מה העונה הכי טובה לנסוע לדובאי

מאז שהעיר הזוהרת ביותר של איחוד האמירויות נפתחה למבקרים ישראלים השוטפים אותה מדי חודש, רבים שואלים את עצמם מתי תהיה העונה המתאימה ביותר לביקור. האם זו עיר של חורף? של קיץ? כשחם? כשקר? ידוע שכל מדינה וכל עיר משויכת ומקוטלגת לעונה או תקופה מסוימת בשנה על מנת להנות מכל הפינוקים שהעיר יכולה להציע.

אין ספק, כי טיסה לדובאי למטרת חופשה מתאימה לכל השנה אמנם במיוחד היא תוססת ושוקקת חיים ותיירים יותר בתקופת הקיץ.

דואבי נחשבת ליעד תיירותי יוקרתי במיוחד אליו מגיעים תיירים מכל העולם וחוגגים שם את החיים. היא מלאה בבתי מלון, מועדוני ריקודים, פאבים, מרכזי קניות, מרכזי בילוי אחרים ועוד המון אטרקציות ליחידים, לזוגות ולכל המשפחה.

מה אפשר לעשות בדובאי בקיץ?

בקיץ תוכלו להשתחרר ולהרגיש מלכי העולם עם שפע של מועדוני ריקוד ומועדוני לילה מכל הסוגים וכל המינים. תוכלו להתערות עם האוכלוסייה המקומית או עם אוכלוסיית התיירים ולחגוג את אווירת הקיץ התוססת. אפשר לבוא ולהנות מחופי הים התוססים והמדהימים שאף פעם לא משעמם בהם, להנות מחגיגות ומסיבות לילה. מזג האוויר בדובאי במהלך הקיץ דומה במקצת לישראל אך ברמה מתונה יותר, כך שאתם הולכים להנות משני העולמות במקביל.

מה תוכלו לעשות בדובאי במהלך ימי החורף הקרים?

דובאי לגמרי לא משעממת למבקרים גם בחורף. יש בה עדיין מלא דברים שתוכלו לעשות. מרכזי בילוי מקורים וממוזגים שיתאימו לכל המשפחה מרושתים בכל רחבי העיר. תוכלו לבוא למוזאונים ולמרכזי תרבות שונים ולחוות את העיר ממבט שונה. אין ספק, דובאי מתאימה ומחדשת את עצמה כל הזמן עבור תיירים מסוגים שונים המעדיפים עונות מסוימות בשנה.

רצוי מאוד לפני שאתם נוסעים לדובאי לבדוק מה יהיה מזג האוויר בדובאי ואילו אטרקציות מתאימות לכם ופתוחות בזמן שתשהו שם.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו