איך למצוא קייטרינג חלבי כשר?

מתכננים לערוך מסיבה קטנה ומיוחדת בביתכם? אם בגלל מגבלות הקורונה או השגת המטרה בתכנון אירוע קטן ואינטימי, זכרו שעליכם לדאוג לכיבוד שיוגש לכל האורחים שצפויים להגיע כי הרי אין אירוע חברתי בלי אוכל משובח. כיוון שהאירוע נערך בבית ואינכם מעוניינים לעבוד קשה כדי להאכיל עשרות אנשים, הפתרון הקל והנוח ביותר עבור כולם הוא פשוט להזמין מגשי אירוח מוכנים מחברת קייטרינג מקצועית.

ישנם סוגים רבים של מנות שתוכלו להזמין, אך ההמלצה היא לבחור בחברה שמציעה קייטרינג חלבי כשר. בדרך הזו תוכלו להגיש לאורחים מגוון גדול יותר של מנות, וגם לאפשר לאורחים שומרי כשרות ליהנות מהכיבוד שיוגש להם.

קייטרינג חלבי כשר – מה הוא כולל?

קייטרינג חלבי מציע סגנון של אוכל קליל וטעים המבוסס על טהרת הגבינות, ועוד מאחלים אחרים חלביים. כך לדוגמא ניתן למצוא בתפריט של קייטרינג חלבי מנות כמו כריכי ומאפי גבינה, מגשי גבינות וגם מנות שמבוססות על מרכיבים חלביים כמו פשטידות, קישים, בורקסים, סלטים וכמובן גם קינוחים.

במקרה שבוחרים קייטרינג חלבי כשר, מבטיחים כי כל המנות שיוגשו לאורחים יוכנו רק על ידי חומרי גלם הנושאים בחותמת רבנות, ולכן כל הכיבוד יהיה כשר ומותאם לאנשים שומרי מסורת. בנוסף, קייטרינג כשר לא יערבב בין מנות חלביות ובשריות, ולכן ניתן למצוא שלל מנות המשולבות עם ירקות, פירות וחומרי גלם פרווה אחרים.

טיפים למציאת קייטרינג חלבי איכותי וכשר

קייטרינג חלבי כשר יכול להתאים למגוון רחב של אירועים פרטיים, עסקיים או אפילו מסיבות קטנות ואינטימיות שחוגגים עם בני משפחה וחברים. כדי למצוא את הקייטרינג שהכי יתאים לאירוע המתוכנן שלכם, רצוי להתרשם מהתפריט העשיר שכל חברת קייטרינג מציעה ולוודא כי היא מחזיקה בתעודת כשרות.


למידע על קייטרינג חלבי באזור המרכז לחצו על הלינק.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו