אמן חושים לאירועים

בתכנון אירוע, כדאי לחשוב על דרך ליצור אווירה. ואנו לא מדברים רק על אווירה מיוחדת שנוצרת בזכות תאורה צבעונית או מכונת עשן מודרנית. למי שרוצה אווירה ייחודית ואפילו חד פעמית באירוע, הכירו את האפשרות המלהיבה, להזמין אמן חושים לאירועים. אמן חושים הוא גם קוסם ואמן במה, אבל הרבה יותר מזה. הקסמים שלו לא מתבססים אך ורק על זריזות ידיים, טובה ככל שתהיה. הקסמים מבוססים על חושים חדים, יכולת להיכנס לראש של האנשים בקהל. קריאת מחשבות וזיהוי העתיד, לא בזכות פלא על טבעי אלא בזכות כישרון, ידע, זיהוי שפת גוף והבעות פנים. הכל בשילוב יכולת לתפעל את הצופים, באופן דק ובלתי מודע. התוצאה – קסם של אירוע, מופע חושים מלהיב.

להדהים את המוזמנים בהופעה חיה

להזמין אולם לאירוע, כל אחד יכול. לבחור תפריט חביב או מלהיב, זה לא קשה במיוחד. אבל לארגן אירוע מקורי, זה כבר קצת יותר קשה. זה לא פשוט לארגן אירוע שייראה שונה משורה של אירועים דומים וכמעט זהים. אם אתם רוצים אירוע מיוחד, ייחודי ומעניין יותר, אל תסתפקו במה שרגיל ובמה שכולם מכירים. בחרו אמן חושים לאירועים, שיוכל להדהים את המוזמנים בהופעה חיה. אמן שיוכל לא רק לרגש או להפתיע ולהדהים, אלא גם ישתלב במרקם האירוע ובקונספט שלו. חתונה או אירוע עסקי, יום הולדת בהפתעה או ערב חברה נוצץ, הכל הופך מלהיב יותר כאשר אמן חושים לאירועים נכנס לתמונה.

הקהל הוא חלק מהחוויה

פעם קהל היה צופה פסיבי. כיום, אירוע אינטראקטיבי זה הדבר הנכון. רון גליקסמן אמן חושים לאירועים הופך את הקהל לחלק מהחוויה. הופעה אינטראקטיבית, שמזמינה את כולם להשתתף, להתרגש. נסו לנחש, איך הוא עושה את זה? הטריקים החושיים עומדים להדהים גם אתכם.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »