קופסאות לעוגה

חוגגים יום הולדת? צריכים להכין מתנה ועוגה לכבוד יקיריכם ובני משפחותיכם? מזל טוב! אחרי שהשקעתם רבות לקנות את המצרכים להכנת העוגה, ואחרי שהיא יצאה מעוצבת ומושקעת במיוחד, הגיע הזמן לשים אותה בתוך קופסא לשם נשיאה למקום החגיגה. אין ספק שללא קופסא מתאימה, ההפתעה שלכם לא תצא לפועל בצורה המרגשת שכל כך רציתם.

חשיבות בחירה של קופסאות לעוגה

בחירה של קופסאות לעוגה זה עניין חשוב לא פחות מבחירת סוג העוגה עצמה. הקופסא צריכה להכיל את העוגה, לשמור עליה טרייה בתוך המקרר או מחוצה לו, להגן עליה מפני מגע ישיר ולמעשה להוות לה תמיכה.

חשוב להשתמש בלוחות ובקופסאות לעוגה בגודל ובמידות הנכונות. זה כל כך מבאס להשקיע כל כך הרבה זמן על עוגה מיוחדת ובסוף לגלות שאין לכם דרך להעביר את העוגה למקום בו נערכת החגיגה. אם אתם פונים לשירות מכירת מוצרי יום הולדת, וודאו כי יש להם את כלל הגדלים, העומקים והצורות של קופסאות לעוגה.

כיצד לבחור בקופסא שתואמת לעוגה שלכם

במקום בו רוכשים קופסאות לעוגה כמו לדגומה: חנות אפייה , יהיה בה מגוון עצום של לוחות וקופסאות לעוגה באיכויות שונות ובגדלים שונים. אתם צריכים לבחור בקופסא שהכי תתאים ותחמיא לעוגה שלכם. אחרי הכל, הקופסא מהווה חלק בלתי נפרד מהעוגה עצמה. הקופסא מוסיפה לעיצוב בהרבה, היא מהווה את אופן ההגשה וכמובן שומרת עליה שלא תיפגע במהלך האחסון וההובלה.

אם אתם מכינים עוגה כבדה, כמו עוגות עם מילוי מלא, עוגות פירות, עוגות מדיירה או עוגת חתונה, עדיף להשתמש בקופסאות גדולות עם לוחות עבים וקשיחים במיוחד, גם בשביל שיתמכו בעוגה בצורה הרמטית וגם לצורך נשיאה בטוחה יותר.

בחרו בקופסא שיהיה לה מרווח מספיק מבפנים להכניס את הידיים שלכם בזמן הכנסת או הוצאת העוגה מבפנים. אף פעם אל תקחו גודל מדויק לגודל העוגה, שכן הציפוי שאתם מצפים כלפי חוץ על העוגה יכול להימרח.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו