מה כוללים שירותי פוליש של חברה מקצועית?

מה כוללים שירותי פוליש של חברה מקצועית?

מכירים את זה שאתם נכנסים לדירה חדשה מהקבלן או שאתם חוזרים לדירתכם המשופצת כחדשה ואבק ולכלוך הם אלה שמקבלים את פניכם? זה לא נעים, נכון? אבל בעצם זהמה שקורה אחרי בנייה או שיפוצים.

אז מה עושים? פשוט מאוד – מנקים. אבל במקרים כאלה לא צריך סתם ניקיון, אלא צריך לערוך ניקיון יסודי ולסלק את כל שאריות הבנייה. על כן, במקרים כאלה מומלץ מאוד להזמין שירותי פוליש של חברה מקצועית.

מה זה שירותי פוליש?

שירותי פוליש מיועדים לבצע סוג של ניקיון משלים לאחר שטיפת הרצפה וזאת, על ידי מריחת חומר מסוים על הרצפה או יישום שלו בעזרת מכשירים ייעודיים.

פוליש יגרום לרצפה שלכם להיראות מבריקה ומושלמת גם אם היא לא כזו אך במיוחד כאשר היא חדשה ומבריקה אך התלכלכה כתוצאה מהבניה הממושכת, לאחר השיפוצים או שהתלכלכה כתוצאה משימוש מאסיבי ושוטף.

מחיר שירותי פוליש – איך קובעים אותו?

כאמור, ישנם כמה וכמה סוגים של שירותי פוליש והם למעשה מהווים את הפרמטר העיקרי בעת קביעת התשלום. עם זאת, ישנם פרמטרים נוספים אשר על פיהם קובעים את המחיר.

אחד מהם הוא גודל השטח המיועד לניקיון – כאשר מדובר על מרחב גדול, המחיר יהיה אחד וכאשר מדובר על שטח קטן המחיר יהיה נמוך יותר. כמו כן, כהמשך לפרמטר של גודל המרחב, מתייחסים גם למספר אנשים הצוות שיש לגייס לצורך כך וגם זה – כמובן – משפיע על המחיר הסופי.

מה שאפשר לומר בוודאות, כי אין דומה דירה אחת לרעותה ולכן, כאשר מתעניינים לדוגמה בשירותי חברת פוליש בצפון, חשוב להציג בפני חברת הניקיון את הנתונים המלאים של הדירה או המשרד וכך לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *