עוגת גבינה שתפתיע את החברים והמשפחה

חושבים איך להפתיע את החברים והמשפחה עם מתכון משגע של עוגת גבינה שיגרום להם להתלהב ולתהות איך למדתם להכין אותה? המתכון הזה יהפוך את החיים שלכם לפשוטים ויסלול את הדרך הבטוחה עבורכם להכנה של עוגה טעימה במיוחד שתפתיע את כולם.

במקום להמשיך עם מתכונים בינויים שמאכזבים אתכם בכל פעם מחדש, תעשו לעצמכם טובה ותנסו את המתכון שלנו, אשר נחשב ללהיט בקרב כל אחד שניסה אותו. אתם יכולים להיות בטוחים שלא תתאכזבו ולא יחלוף זמן רב עד שתנסו להכין את העוגה שוב לאחר הפעם הראשונה.

מצרכים למתכון

  • לציפוי: כפית תמצית וניל, 50 גרם סוכר, 400 גרם שמנת חמוצה
  • לבסיס: 200 גרם ביסקוויטים טחונים, 100 גרם חמאה מומסת
  • למלית: 250 גרם גבינה לבנה, 2 מיכלים גבינת שמנת, 5 ביצים, כפית תמצית וניל

אופן הכנה

כדי להכין את הבסיס יש לערבב את המצרכים ולהדק אותם לתבנית האפייה. לאחר מכן מערבבים את המצרכים להכנת המלית עם מערבל מזון ושמים על גבי הבסיס. לבסוף מערבבים את המצרכים להכנת הציפוי ומפזרים אותו על גבי העוגה. זה כל מה שאתם צריכים כדי להכין עוגת מייפל / גבינה משגעת שתגרום לכל מי שאתם מכירים להתלהב וליהנות מכל ביס.

הכנה של אוכל מעולה יכולה להיות הרבה יותר פשוט אם רק יודעים איך לגשת לכך. אם אתם רוצים להכין מתכונים מעולים, אתם כמובן צריכים לבחור אותם מהמקום הנכון ולא לנסות לעשות כל מתכון שאתם נתקלים בו. כך תוכלו להפוך את החוויה שלכם להרבה יותר משמעותית ופשוט ליהנות הרבה יותר עם מה שתחליטו לעשות במישור הזה. כך שיהיה כדאי לכם לקחת זאת לתשומת ליבכם ולוודא שאתם בוחרים לפעול בהתאם.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו