נעלי כלות נוחות עקב נמוך

נעלי כלות נוחות עקב נמוך

יום החתונה מתקרב, את בטח מתרגשת נורא, בין שלל הסידורים שעוד נותר לך לעשות עלייך לבחור נעלי כלה.

כיום תוכלי למצוא נעלי כלה במגוון סגנונות ועיצובים, אך החוכמה היא לבחור את הנעליים שיתאימו לך ביותר, שיחמיאו לך, יתאימו לשמלה שלך והכי חשוב שיהיה לך נוח.

אם את ביום – יום שלך לא הולכת עם עקבים אלא את רגילה ללכת יחפה או עם נעליים שטוחות, תוכלי או להתאמן בללכת על עקבים לקראת החתונה או אופציה עדיפה יותר, לבחור בנעלי כלה נוחות עם עקב נמוך.

עקב נמוך הוא עקב קלאסי, הוא מיועד לנשים שלא רגילות ללכת על עקבים, או נשים שהן גבוהות. אם את גבוהה יותר מבעלך לעתיד מוטב שתבחרי בנעלי כלה שטוחות או נעלי עקב נמוך.

נעלי כלה נוחות עקב נמוך – הבחירה הנוחה ביותר!

נעלי כלות עקב נמוך הן נעליים עם עקב של עד 4 סנטימטר. נעליים אלו מיועדות או לנשים גבוהות או לנשים שלא רגילות ללכת עם עקבים.

נעלי כלה נוחות עקב נמוך הן הבחירה המושלמת והנוחה ביותר, איתן לא תרגישי כמעט בהבדל. תוכלי ללכת איתן בקלות ואפילו לפזז איתן על רחבת הריקודים לאורך כל האירוע. את בכלל לא תשימי לב שאת נועלת אותן.

בזכות העקב הנמוך שיש להן, תרגישי בכל זאת שגבהת ב- 4 סנטימטר, כך שלא ויתרת לגמרי על עניין הגובה.

היכן ניתן לקנות נעלי כלה נוחות עקב נמוך?

אם החלטת להתחדש בנעלי כלה נוחות עקב נמוך, מומלץ שתפני אל חנות נעליים כמו נעלי ארו שמתמחה בנעלי כלה. המוכרות שם יעזרו לך בשמחה למצוא את הנעל הנכונה. שימי לב כי את קונה מספיק זמן מראש כדי שאם הנעל לא מתאימה לך לשמלה או במידה, תוכלי להחליף אותה בזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *