יום כיף לחברה, למה כדאי?

יום גיבוש החברה הוא אירוע גדול בחייו של עובד. היום הזה הוא הזמן שבו ניתנת לעובדים הזדמנות לפגוש את העובדים הנוספים וכן הבוסים שלהם באווירה קצת אחרת לראות מה הם עושים ואיך הם עושים זאת. לעיתים חלק גדול מהאירוע הזה מושקע בפינוק והכשרת צוות, לעיתים משולב בכלים מקצועיים ארוחות משותפות מפנקות ושאר אמצעים שישיגו את המטרות הארגוניות תוך כדי פינוק לעובד. 

מה המטרה של יום כיף לחברה?

יום גיבוש וכיף הוא אירוע חשוב לכל העובדים אך גם להנהלת החברה. ביום זה החברה משקיעה בעובדיה ואף מפסידה יום עבודה אבל מרוויחה פרודוקטיביות ונאמנות לאורך זמן רב. ביום כיף החברה משקיעה בהון האנושי שלה שהוא החשוב ביותר לייצור תוצאות עסקיות טובות יציבות לאורך זמן. 

ביום כיף לחברה העובדים מסוגלים לבנות תרבות של חדשנות ומחויבות להצלחה בכיף יום. סגנון הניהול של החברה הוא שיתופי, משתף ומוכוון שירות. התרבות הארגונית של החברה נקבעת על ידי הפילוסופיה העסקית שלה לפיה לתאגיד גדול יש שלושה מרכיבים מרכזיים: יושרה , מחויבות ושיתוף פעולה. 

בילינו את השנתיים האחרונות בפיתוח חווית VR ייחודית, סוחפת, המאפשרת לעובדים שלנו ליצור אינטראקציה עם עמיתיהם ופרויקטים בעבודה. זה מושלם למורל ולשיתוף פעולה במקום העבודה.

המטרה שלנו היא לספק יום כיף לעובדים שלנו, שבו הם לא צריכים לדאוג לעבודתם, ויכולים לנוח ולהירגע אחרי יום ארוך. 

את הגיבוש ניתן לעשות במגוון סוגים של ימי כיף :

  • ימי גיבוש בבריכה או פארק מים – יכול להיות לעובדי החברה בלבד או כולל בני המשפחות 
  • יום ספורט היתולי קליל להגברת גיבוש צוותי 
  • מסיבה לאחר שעות העבודה בערב לחגיגת הצלחה של הצוות או האגף
  • יום חשיבתי – פתרון בעיות חשיבה או סוגיות הקשורות לעסק אבל מכיוון אחר במשותף

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו