ספר תהילים קטן- מתנה מושלמת לכל אדם הקרוב לליבך

ספר תהילים הוא ספר שמכיל מזמורים שלפי המסורת חיבר דוד המלך. המזמורים הנוגעים בכל רגש אנושי אפשרי, החל מהכרת תודה לאלוקים ועד תחינה להדרכה בעת צרה או ייאוש, ונמצאים בכל שירה יהודית ובתפילות.

מתוך מגוון ספרי תפילה רבים בוחרים לקרוא את מזמורי התהילים לשם כתפילה לבריאות והצלחה,  השראה והדרכה במהלך אירועי חיים חשובים או סוערים. ספר מדהים זה יהווה מקור להשראה וברכה לחייך, מומלץ להסתובב תמיד עם ספר תהילים מיניאטורי אם תרצה לקרוא מזמורים בו בשעת רצון, במקרה של סכנה כלשהי, חס וחלילה בחולי של מישהו, ובכל עת שאדם חש צורך לקרבה עם אלוהיו.

קצת על הספר

ספר תהילים הוא אנתולוגיה עתיקה של שירה דתית שנכתבה על ידי דוד המלך ודמויות אגדיות אחרות. בספר תהילים נושאים שונים הכוללים כעס, ברכות, וידוי, מוות, חיי נצח, נאמנות, נאמנות אלוeים, עזרה ונחמה, שמחה, חיים ארוכים, סבלנות, גאולה, חטא, נזקקים, ניצחון, עושר ועוד

מדוע כדאי לך לרכוש ספר תהילים קטן?

מחזיק מפתחות שמגיע כספר תהילים מיניאטורי הוא פריט מושלם לאוסף המפתחות שלך, הוא יביע את אמונתך האישית. ספר תהילים קטן מומלץ כמתנה לכל חגיגה יהודית – תינוק חדש, בר מצווה, בת מצווה, חתונה, אידיאלית עבור אלו שיוצאים לדרך חדשה, או לפני נסיעה או טיסה. כמוכן, זוהי מתנה מושלמת עבור קבוצת אנשים בבית כנסת, בבית ספר או מוסד או בכל אירוע קהילתי אחר, זוהי תוספת מפוארת שתשמש כמקור להדרכה רוחנית לדורות הבאים. בעזרתו תוכל להשכיל ולקרוא על חוכמתו הנצחית של דוד המלך עם ספר תהילים מיניאטורי מדהים. זוהי יצירה מעוררת השראה מתחילתה ועד סופה. ספר זה יעזור לך להתאים את המסרים הנצחיים המצויים בו זה לעולם המודרני שלך.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו