סדנת אפייה שמרים

עוגות שמרים הן סוג של עוגה העשויה עם שמרים. הם בדרך כלל קלילים, אווריריים וספוגיים במרקם.

עוגות שמרים הן סוג של עוגה שמכינים בדרך כלל עם בצק שמרים. אנשים שהשתתפו בסדנת אפיית שמרים יכלו ללמוד על סוגי השמרים השונים וכיצד הם משמשים במתכונים שונים. במהלך סדנת שמרים מעשית ילמדו המשתתפים כיצד לאפות עוגת שמרים. התהליך ייעשה באופן שלב אחר שלב עם הסברים וכן הדגמות. המשתתפים יזכו גם לטעום מהעוגה בסיום הסדנה.

סדנת אפיית שמרים מתאימה לחובבי האפייה. אבל מה לומדים? 

בסדנה זו נחקור את עולם מאפי השמרים. תוך כדי כך, נלמד גם על המרכיבים והטכניקות השונות המרכיבות כל סוג של לחם.

סדנת אפיית עוגות שמרים תלמד את המשתתפים כיצד להכין עוגות שמרים מאפס. המשתתפים יודרכו בתהליך הכנת בצק שמרים, עיצובו לעוגות ואפייתן. נחלוק גם כמה טיפים לשילובי טעמים ודרכים נוספות לשימוש בבצק!

סדנת אפיית עוגות שמרים תלמד אתכם איך לאפות את עוגת השמרים המושלמת. תלמדו על המרכיבים, הטכניקות והטיפים לפתרון בעיות שיעזרו לכם להפוך לאופה אמן של הקינוח המענג הזה, וכן גם המלצה על המקומות בהם תוכלו למצוא אביזרי אפייה אונליין שישמשו אתכם לאפיית העוגות.

הסדנה פתוחה לכל רמות הניסיון, ממי שמעולם לא הכין מאפי שמרים עד לאלו שמכין לחם כבר שנים.

למה כדאי לקחת סדנא כזאת? 

עוגות שמרים פופולריות במדינות רבות. בארצות הברית הם מוגשים לעתים קרובות בזמן ארוחת הבוקר או כחלק מתה אחר הצהריים. באוסטרליה הם נאכלים לעתים קרובות כחטיף תה אחר הצהריים ואילו בהולנד הם נאכלים בדרך כלל בצהריים. בארץ עוגות שמרים נחשבות נהדרות ופופולאריות! 

עוגות שמרים יכולות להיות מתוקות או מלוחות, תלוי באילו מרכיבים אתה משתמש להכנתן. כמה גרסאות פופולריות כוללות עוגת שמרים פאי תפוחים ועוגת שמרים גבינה ובצל. לכו ללמוד!

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו