למה כדאי לשתות שייק עם ספירולינה?

למה כדאי לשתות שייק עם ספירולינה?

ספירולינה היא אצה צהובה-ירוקה העשירה בחלבון, ויטמינים ומינרלים. היא שימשה כבר אלפי שנים ברפואה המסורתית וכתוסף תזונה. היא התגלתה על ידי המדען ההולנדי קרל לינאוס במאה ה-17. הוא קרא לו על שם המילה היוונית ל"צמח". כמו גם המילה הספרדית ל"רגוע". לינאוס היה בוטנאי, רופא וזאולוג שוודי. הספירולינה זכתה לפופולריות על ידי ד"ר טארה סטיילס בספרה: 'האמת על המיקרובים שמרפאים אותך' (Hachette). זהו מדריך מקיף לכל היתרונות הבריאותיים המבוססים על תזונה של ספירולינה, כולל כיצד ניתן להשתמש בה כדי לחזק את המערכת החיסונית שלך ולהגן עליך מפני סוגים רבים של זיהומים. 

היתרונות של ספירולינה

ספירולינה היא מזון על שעוזר לך לרדת במשקל ומשפר את המערכת החיסונית שלך. הוא מכיל נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים. שעוזר לך להישאר בריא ולרדת במשקל. היכנסו לקישור https://livespirulina.co.il/page/The_wonders_of_spirulina_10_benefits_that_are_worth_recognizing כדי ללמוד עוד על היתרונות של ספירולינה. תה ירוק: זהו אחד מתוספי הבריאות הפופולריים ביותר שיש, והוא באמת יכול לעזור לך לרדת במשקל! הוא מכיל נוגדי חמצון רבים התומכים בגופך בדרכים רבות. התה הירוק נוגד החמצון הוכח כמשפר את זרימת הדם, מגביר את חילוף החומרים, מפחית את רמות הכולסטרול הרע, ירידה בהורמוני הלחץ…ועוד הרבה יותר! תה ירוק נהדר גם לשמירה על מראה העור שלך צעיר ורענן.

מומלץ לשתות שייק ביום

שייק עם ספירולינה הוא דרך טובה לקבל את המנה היומית של חלבון וויטמינים. זו גם דרך מצוינת להתחיל את היום. אבל, זה לא רק חטיף בריא. הוא גם עמוס בנוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים ועוד. זה עושה את זה נהדר עבורך לתמוך בבריאות שלך ולהגן על הגוף שלך מפני הזדקנות מהירה מדי. ישנם סוגים רבים ושונים של טעמים לשייקים עם ספירולינה. צרו קשר לפרטים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *