גלישת אינטרנט באיטליה – איך לעשות את זה מבלי להיכנס לחיובים מטורפים?

גלישה באינטרנט בחו"ל ללא חיובים מטורפים, במיוחד במדינות כמו איטליה, דורשת תכנון קפדני ובחינה של האפשרויות שלך. 

על ידי ביצוע הטיפים שנציג בפניכם והקפדה על השימוש בנתונים שלך, אתה יכול ליהנות להישאר מחובר בזמן גלישה באינטרנט באיטליה מבלי להיגרם לחיובים מופרזים.

איך נגלוש באינטרנט באיטליה ולא נשלם הרבה?

השתמש ב-Wi-Fi בכל עת אפשרי:

השתמש ברשתות Wi-Fi בבתי מלון, בתי קפה, מסעדות ומרחבים ציבוריים. מקומות לינה רבים מציעים אינטרנט אלחוטי חינם לאורחים, ובמקומות ציבוריים רבים יש גם רשתות פתוחות או מוגנות בסיסמה. זה נכון גם לגבי שיחות והודעות, דרך אפליקציות המאפשרות זאת. 

קנה כרטיס SIM מקומי:

רכישת כרטיס SIM מקומי באיטליה היא דרך חסכונית לגשת לנתונים. אתה יכול למצוא כרטיסי SIM בחנויות של ספקים ניידים, בקיוסקים ואפילו בשדה התעופה. חפש תוכניות המציעות חבילות נתונים לתיירים, או היכנס לקישור https://world8.co.il/local-sim-card-in-italy/. ודא שהטלפון שלך לא נעול לפני הנסיעה כדי שיוכל לקבל כרטיס SIM זר.

חבילות נתונים בתשלום מראש:

ברגע שיש לך כרטיס SIM מקומי, בחר חבילת נתונים בתשלום מראש המתאימה לצרכים שלך. חבילות אלה מציעות בדרך כלל כמות מסוימת של נתונים במחיר קבוע. חקור את האפשרויות הזמינות מספקים שונים כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר לשימוש שלך – מידע נוסף על ESIM לחו"ל באתר World8.

השתמש במפות לא מקוונות:

הורד מפות לא מקוונות של האזורים שבהם תבקר דרך אפליקציות כמו Google Maps או MAPS.ME. בדרך זו, אתה יכול לנווט מבלי להשתמש בנתונים בזמן שאתה בחוץ.

הגבל את השימוש בנתוני רקע:

כדי להימנע משימוש בלתי צפוי בנתונים, כבה את עדכוני האפליקציות האוטומטיים, סנכרון אימייל ופעילויות אחרות של נתוני רקע. זה יעזור לך לשלוט בצריכת הנתונים שלך.

דחיסת נתונים וחסימת מודעות:

השתמש בדפדפן או באפליקציות שמציעות דחיסת נתונים וחסימת מודעות. זה יכול לעזור להפחית את כמות הנתונים הנצרכת בזמן הגלישה.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו