איך לבחור עגילי כלה

איך לבחור עגילי כלה

בחירת עגילי כלה מושלמים כרוכה בהתחשב בגורמים כמו סגנון הלבוש שלך, התסרוקת, צורת הפנים והטעם האישי שלך. 

להלן מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך לבחור את העגילים הנכונים ליום החתונה שלך:

סגנון לבוש ומחשוף:

התחלי בבדיקת שמלת הכלה שלך. קו הצוואר והסגנון הכללי של השמלה יכולים להשפיע על בחירת העגיל שיתאים לך. עבור צווארון סטרפלס למשל, כמעט כל סגנון עגיל יכול לעבוד. בחרי עגילי נברשת לתוספת דרמה.

אם יש לך צווארון V או צווארון צונח, בחרי עגילים המשלימים את הצורה. עגילי דמעה או תליון יכולים להאריך את קו הצוואר שלך. שמלות צווארון גבוה עשויות שלא לדרוש עגילים או שרשרת. במקרים כאלה חישוקים קטנים יכולים להיות בחירות אלגנטיות.

תסרוקת:

התסרוקת שלך ממלאת תפקיד מכריע בקביעת הנראות והסגנון של העגילים שלך. אם את לובשת את השיער שלך או בעיצוב מורכב, זו הזדמנות להציג עגילים ארוכים ומשוכללים יותר. לתסרוקות רפויות וזורמות, שקול עגילים צמודים או טיפות קצרות יותר כדי למנוע הסתבכות עם השיער שלך.

צורת פנים:

צורת הפנים שלך יכולה גם להנחות את בחירת העגיל שלך. לפנים עגולות יתאימו עגילים ארוכים וזוויתיים יותר, כמו משתלשלים או טיפות, יכולים ליצור קונטרסט מחמיא.

לפנים בצורת לב בחרי עגילים עם בסיסים רחבים יותר וקימורים עדינים יכולים לאזן את האובליות של פנייך.  פנים מרובעות רככי עם עגולי חישוקים.

גם עגילי אבני חן יכולים להוסיף פופ של צבע או להתאים את צבעי החתונה שלך. יהלומים, פנינים, ספיר וקריסטלים הם אפשרויות פופולריות. מכיוון שתענוד את עגילי הכלה שלך לאורך כל היום בחרי עגילי זהב או כסף נוחים. הנושא והסגנון של החתונה שלך יכולים להשפיע על בחירת העגיל שלך. לחתונה בנושא וינטג', בחרי עגילים בסגנון עתיק. לחתונה מודרנית או מינימליסטית, בחרי בעיצובים אלגנטיים ופשוטים.להזמנת מגוון תכשיטים לכלות >>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *