כלים סניטריים יוקרתיים – איך להשיג את היוקרה מבלי להוציא הון

כלים סניטריים יוקרתיים – איך להשיג את היוקרה מבלי להוציא הון

הכלים הסניטריים בחדר הרחצה משפיעים על מראה ועיצוב החלל, ולכן כל אחד מאתנו רוצה להקדיש מחשבה רבה בבחירת הכלים הסניטריים המתאימים והיפים ביותר.

כדי להגיע למראה וסגנון המעוצב הנחוץ, לרוב ההעדפה תהיה בחירה של כלים סניטריים יוקרתיים ומיוחדים אותם ניתן לראות בתמונות מתוך מגזינים של עיצוב הבית – אך מצד שני מדובר על כלים ואביזרים שעולים הון תועפות.

כדי שתוכלו גם אתם לעצב את חדר הרחצה שלכם במראה ייחודי ויוקרתי, אך במקביל לא להוציא הרבה כסף על כך, הנה כמה פריטים וכלים סניטריים שיצליחו להשיג את המראה הנכון בחלל:

אסלות תלויות

מדובר על אסלות שנראות כמו מרחפות באוויר, כיוון שחור הניקוז שלהן אינו נמצא ברצפה אלא בגב הקיר בו האסלה נמצאת, דבר היוצר מראה של אסלה תלויה שהיא מעוצבת ומיוחדת יותר, פחות מעמיסה על חלל חדר הרחצה וגם מאפשרת ניקיון נוח וקל יותר.

מיכלי הדחה סמויים

אסלות סטנדרטיות כוללות את החלק התחתון של האסלה עליה יושבים וכן חלק עליון ובולט שהוא מיכל ההדחה, בו נמצאים מים זמינים תמיד לצורך שיטה וריקון של האסלה לאחר הדחת המים. ניתן להשיג מראה אסתטי ויוקרתי יותר לחלל חדר הרחצה באמצעות התקנת מיכל הדחה סמוי לאסלה, שהוא מיכל הנמצא בתוך הקיר ולא נראה לעין כך שהאסלה נראית הרבה יותר אסתטית ומעוצבת לעומת מראה של אסלה רגילה.

מחממי מגבות

קיימת אפשרות להוסיף מחממי מגבות מעוצבים ופרקטיים לחלל חדר הרחצה, וכך לוותר על המתלים והקולבים הרגילים עליהם תולים את המגבות לאחר הרחצה והשימוש בהם. מתלי המגבות מאפשרים לחמם ולייבש בצורה מהירה יותר את המגבות, וכך מעניקים לחלל מראה אסתטי ויוקרתי.

>למגוון רחב של אביזרי אמבטיה bathline לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *