סדנת אלכוהול

סדנת אלכוהול

האם תהיתם פעם כמה כדאי לשתות ומתי בטוח לנהוג? השתתפו בסדנת יין או אלכוהול הקרובה שלנו כדי ללמוד עוד על ההשפעות של אלכוהול, הרגלי שתייה אחראיים וכיצד להישאר בטוח בזמן שיכור. המומחים שלנו יהיו זמינים כדי לענות על כל שאלה שיש לך אז אל תהסס להשתתף!

דרך מהנה לבלות ערב עם חברים, סדנת אלכוהול.

מיקסולוג מקצועי ילמד אותך את אמנות הכנת הקוקטייל המושלם. כל המרכיבים והציוד יסופקו, כך שכל מה שאתה צריך להביא זה את עצמך והצמא שלך לידע! זוהי הפעילות המושלמת לקבוצת חברים המחפשים ללמוד משהו חדש, או לזוגות שרוצים להוסיף קצת התרגשות לדייט ערב שלהם. בסוף הסדנה, לא רק תלמדו להכין קוקטיילים טעימים , אבל גם תצבור מיומנות חדשה שתוכל להשוויץ במסיבה הבאה שלך!

סדנת קוקטיילים היא דרך מצוינת ללמוד איך להכין משקאות קלאסיים תוך כדי ניסיון של כמה מתכונים חדשים ויצירתיים. בהנחיית ברמן מקצועי, הסדנאות הללו מושלמות למי שרוצה להרשים את חבריו במסיבה הבאה או להיפגש. במהלך הסדנה ילמדו המשתתפים על ההיסטוריה של הקוקטיילים והטכניקות השונות הכרוכות בהכנתם. הם גם יזכו לנסות את כוחם בהכנת כמה משקאות בעצמם. על המשתתפים לצאת מהסדנה עם הבנה טובה יותר של קוקטיילים ועם הביטחון להכין אותם בבית.

הצטרפו אלינו לסדנה ייחודית לצריכת אלכוהול אחראית! מפגש זה בן שעתיים יסקור את השפעות האלכוהול על הגוף, כיצד להתמודד עם לחץ חברתי וטיפים לשמירה על בטיחות במסיבות. כמו כן, נדון בדרכים ליהנות מאלכוהול באחריות ולנווט במצבים חברתיים שבהם אלכוהול קיים. בין אם אתה שתיין מנוסה או מישהו שמעולם לא לגם, הסדנה הזו היא בשבילך. בואו ללמוד על הסיכונים והתגמולים של שתייה וכיצד לעשות בחירות חכמות בכל הנוגע לאלכוהול. הירשמו עכשיו והתכוננו לחגוג בבטחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *