מה ההבדל בין צילום מוצרים לצילום פורטרטים?

מה ההבדל בין צילום מוצרים לצילום פורטרטים?

סוגי צילום

אם נחשוב על כך נגלה כי הצילום הומצא אך ורק במאה ה-19, אך מאז הוא שינה את חיינו והשפיע אולי יותר מכל גורם אחר על התרבות האנושית. לכל אדם יש תמונה מפורסמת אשר הוא זוכר אותה ואשר נחרטה בליבו כאשר ניתן לומר בביטחון רב כי תמונות סטילס הפסיקו מלחמות, שינו מדיניות והביאו להד ציבורי עצום ששום דבר אחר לא יכול לעשות. על רקע זה ברור מדוע גם כל כך הרבה אנשים רוצים לצלם את עצמם וכל כך הרבה אנשים רוצים לצלם את המוצרים שלהם. אך אתם חייבים להבדיל כי יש הבדל גדול בין צילום פורטרטים ובין צילום מוצרים מכיוון שבראשון אנחנו מצלמים אדם חי ואילו בשני אנחנו מצלמים חפץ דומם. תורת הצילום של השניים היא שונה לחלוטין וכל ההתייחסות אל צילומים אלו היא אחרת לגמרי ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

האם צלם מוצרים יכול לצלם גם פורטרטים?

אין ספק שבין אם אתם רוצים לצלם פורטרט ובין אם אתם רוצים לצלם מוצר מסוים כדאי לכם לפנות אל צלם מקצועי כמו שלומי ברנטל אשר יבצע זאת. ברגע שתפנו אל צלם מקצועי התמונה תהיה הרבה יותר טובה וזה שווה המון. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי צלם מקצועי יכול לצלם תמונות יפהפיות הן של פורטרטים והן של מוצרים. אם הצלם טוב הוא יכול בקלות לצלם תמונות הן של מוצרים והן של אנשים. לכן אם אתם מוצאים צלם טוב כדאי לכם לתת לו לצלם הן תמונות שלכם והן תמונות של המוצרים שלכם ואת זאת כדאי לכם לקחת בחשבון.

אל תבחרו צלם מבלי לראות עבודות קודמות שלו

בין אם אתם רוצים לבחור צלם לצילום מוצרים ובין אם אתם רוצים לבחור צלם לצילום פורטרטים אנחנו ממליצים לכם לבחור צלם על סמך תמונות קודמות שלו. התמונות שהצלם צילם בעבר יאפשרו לכם להתרשם מרמתו המקצועית ומיכולתו האומנותית וכך לבחור בו בל שלם ולהיות בטוחים כי הוא יצלם את האובייקט שבו אתם מעוניינים בצורה הטובה ביותר שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *