מדוע דירות נופש באילת עדיפות על פני בתי מלון?

מדוע דירות נופש באילת עדיפות על פני בתי מלון?

דירות נופש באילת

בכל שנה פוקדים את העיר אילת כמות אדירה של תיירים – כאלו המגיעים מחוץ לארץ וגם תיירים ישראלים. על מנת ליהנות מהשהייה שלכם, ברור לכם כי יהיה עליכם למצוא לעצמכם פתרונות לינה בעיר – דרך בתי המלון או באמצעות דירות נופש. אם בעבר הבחירה הטבעית הייתה בבתי המלון, הרי שכיום מצטיירת מגמה שונה לחלוטין: דירות הנופש המציעות השכרה לתקופה קצרה, נהנות מביקוש גבוה מאד של תיירים המבקשים לחוות חופשה בתנאים נוחים יותר וטובים יותר.

ישנן דירות באילת לנופש בגדלים שונים, כאשר כל דירה מאופיינת בשירותים שונים הזמינים דרכה. דירות הנופש שבעבר היו נחשבות לאלטרנטיבה חלופית בלבד, כיום נציבות כאפשרות בפני עצמה שבמידה רבה אף מתעלה על החוויה המצפה בבתי המלון הגדולים. אם גם אתם מחפשים אחר חופשה המותאמת אליכם במאת האחוזים, דירות הנופש באילת הן הכתובת עבורכם. אז מדוע דירות הנופש אכן עדיפות על בתי המלון? התשובה לפניכם:

לא צריכים לקחת הלוואה על מנת לצאת לחופשה

המון פעמים השיקול האם לצאת לחופשה או האם להישאר בבית הינו השיקול הכלכלי. אכן, בעת שמדובר על זוג הורים עם כמה ילדים, ולעתים אף בעת שמדובר על זוג בלבד, עליכם להיפרד מסכום כסף גדול מאד. המון פעמים נדמה כי עדיף לדחות או לבטל את החופשה, רק בגלל העלויות שהינן גבוהות מאד. בתי המלון גובים מחיר גבוה שאינו נגיש לכולם. האם זה אומר כי מי שאינו יכול להרשות לעצמו לנפוש במלון אינו ראוי לחופשה? חד וחלק, לא. דירות הנופש באילת מוצעות לכם במחירים אטרקטיבים, כאשר בעת שמשווים אותם למחירי בתי המלון, מגלים כי ישנו פער לטובת דירות הנופש.

הגודל כן קובע: חופשה מרווחת ומהנה

למרות שעונת החופשות הרשמית הינה עונת הקיץ, אילת נהנית מתנועה גדולה מאד של תיירים לאורך כל עונות השנה. המשמעות היא שבתי המלון לא אחת נמצאים בתפוסה מלאה, מה שהמון פעמים גם משפיע על חוויית החופשה שלכם. רבים מסמנים את מטרת החופשה שלהם כרצון להתרחק מהשגרה הקדחתנית וליהנות מכמה שיותר שקט ושלווה. בתי מלון הנמצאים בתפוסה מלאה לא באמת יכולים לספק לכם את התחושה הזאת, בין היתר בעקבות הנוכחות הרבה של האורחים שמסביבכם. מעבר לכך, החדרים בבתי המלון שאינם חדרי הסוויטה, הינם לרוב חדרים קטנים שבמרבית המקרים אף קטנים יותר מהדירה בה אתם גרים.

דירות הנופש באילת מציעות חוויה אחרת לגמרי! ראשית, אינכם צריכים להיות נתונים לחסדיהם של האורחים האחרים בכל הקשור לשמירה על השקט וכיבוד מרחבו של האחר, ובטח שאינכם צריכים לחלוק את אותו המרחב עם אלפי אורחים. כמו כן, אם רצונכם הוא ליהנות מחופשה מרווחת יותר, אין כל ספק כי דירות הנופש מציעות לכם את הדיל המושלם ביותר! מדובר על דירות מרווחות מאד המאפשרות לכם ליהנות ממרחב פרטי גם אל מול אלו הנופשים יחד אתכם בדירה.

חופשה המותאמת אליכם במאת האחוזים!

במידה רבה, בעת שאתם מתארחים בבתי המלון עליכם להתאים את עצמכם לנהלים המוכתבים. חלק בלתי נפרד מהחופש הוא היציאה מהשגרה, הכוללת בין היתר את היכולת שלכם ליהנות מחופש מוחלט שאינו כולל חוקים או תכתיבים מלמעלה. דירות נופש באילת הן דירות לכל דבר, כך שלאורך כל תקופת השהות שלכם אתם נהנים ממרחב השייך רק לכם מבלי שאתם צריכים להיצמד אל כללים שונים, להיות נתונים לשעות פתיחה וסגירה של הקבלה וחדר האוכל וכדומה. מובטח לכם אירוח התואם את הרצונות שלכם, תוך שאתם נהנים מחוויה פרטית ואינטימית שלכם ושל השותפים שלכם לחופשה.

חופשה בטעם בוטיקי ולא בטעם המוני

רבים מחפשים כיום אחר אותו טעם בוטיקי: טעם אינטימי יותר, סולידי יותר ואלגנטי יותר. בתי המלון הינם עסק כלכלי, כך שברור לכל מדוע הינם מאופיינים בקומות גבוהות מאד ואלפי חדרי אירוח. אותו גודש של אורחים לא באמת מטיב עמכם, הנופשים, והמון פעמים מדובר על אלמנט שפוגע באיכות החוויה שלכם. נוכחות של אורחים רבים הנופשים יחד אתכם, לא אחת יוצרת תחושה של עומס רב המעניק טעם המוני מאד. אם משאלתכם היא חופשה בגוון אינטימי יותר – דירות הנופש הן המענה עבורכם.

בתיאבון! אתם מבשלים את ארוחת החופשה החביבה עליכם

בכוחו של אוכל לעצב חוויה, ועבור רבים אוכל טוב הינו חלק בלתי נפרד מחופשה. לא אחת נמתחה ביקורת על טיב האוכל המוגש בבתי המלון, כאשר רבים מאמינים כי הדגש ניתן על השפע ולא בהכרח על הטעם והאיכות. באילת כיום ישנם מלונות המדורגים בדירוג כוכבים שונה, כך שגם החוויה הקולינארית הינה שונה. במקום להמר על טיב החוויה שלכם, ובמקום לשלם אלפי שקלים על אירוח של כמה ימים, הרי שתוכלו לעמוד בתקציב הגיוני יותר וגם להבטיח אוכל טעים יותר עם האירוח בדירות הנופש.

ישנן דירות הנופש הדואגות לכם למטבח מאובזר היטב! אם בשגרה שלכם אין לכם זמן לבשל ואתם ניזונים ממזון מהיר, זו ההזדמנות שלכם לטפח את החיבה שלכם למטבח וליהנות מאוכל בריא, טעים ובעיקר כזה שאתם יודעים מה הוא מכיל. אינכם צריכים להיות תלויים בתפריטים המוצעים על ידי בתי המלון, אלא שתוכלו לערוך את הקניות החביבות עליכם ולבשל את הארוחות שאתם הכי אוהבים. התוצאה? אוכל טעים וגם חיסכון כספי משמעותי!

לא צריכים לשלם ביוקר על לוקיישן מנצח

וחשוב לא פחות: הלוקיישן. כשאתם משלמים על דיל לבית המלון, אתם משלמים בין היתר גם על הלוקיישן. כשאתם מגיעים לאילת, סביר מאד כי אתם מעוניינים להיות בלוקיישן מרכזי הנושק לחוף הים, למרכזי הקניות ולטיילת. דירות הנופש באילת נמצאות באזורים שונים, כאשר גם ישנן דירות הנמצאות במרחק קצר מאד מאותם לוקיישנים נחשקים. במקרה זה, אינכם צריכים לשלם ביוקר על לוקיישן מושלם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *