5 מתנות מומלצות ליולדת

5 מתנות מומלצות ליולדת

5 מתנות מומלצות ליולדת.

לא ממש יודעים מה קונים ליולדת? הנה 5 מתנות נפלאות שיעשו סדר בבלאגן.

תיק החתלה איכותי

כשרוצים לרכוש תיק החתלה צריכים לקחת בחשבון כי קרוב לוודאי שהיולדת כבר אבזרה את עצמה עם תיק החתלה בשעה שבה היא אגרה מראש ציוד לקראת הלידה עבור התינוק שלה. מה כן ניתן לעשות? לצייד אותה עם תיק החתלה שחור טרנדי, כזה שהיא לא בהכרח תשקיע בו כסף רב או עם תיק החתלה קליל, כזה שאיתו יוצאים אל טיול קטן בגינה הצמודה לבית ועבורו לא צריכים את כל התיק הגדול של ההחתלה.

שובר מתנה לחנות

לא יודעים מה לרכוש ליולדת? לא צריכים "לשבור את הראש". פשוט רוכשים שובר מתנה באתר https://www.toosh-kids.com/?lang=he בסכום נוח, שאיתו היולדת עצמה תיהנה לבחור בעצמה את כל מה שמתאים מבחינת העיצוב והמידה לתינוק הרך שלה.

בגדי תינוקות מעוצבים

אחד מן הדברים הכי חמודים שתמיד כיף לקבל בתור מתנה הם בגדי תינוקות קטנטנים ומתוקים. אם הרכישה מתבצעת מחנות של בגדי תינוקות מעוצבים בעלי מראה מיוחד, אז המתנה שווה פי כמה וכמה. גם אם מדובר בהחלפה, זה גם מאפשר ליולדת תירוץ נחמד לצאת לקניון הקרוב לטיול שבו היא נפגשת עם אנשים ומאווררת את עצמה…

ארוחה חמה עד הבית

כל יולדת היא כזו אשר מוצאת את עצמה מאלתרת ארוחה מהירה ומרגע הלידה לא ממש יושבת לארוחה מלאה ומשביעה עד שהילד מגיע לגיל של כמה שנים, אולי. תפעול של תינוקות ופעוטות מצריך אקטיביות מצד ההורים כל הזמן, וכאשר מדובר ביולדת טרייה זה חשוב מאוד להציע עבורה את הארוחה החמה הזו באופן שלא מצריך ממנה את השלב של ההכנה. לכן, הבאה של תבשילים חמים לשעת הצהריים היא מתנה נפלאה שאיתה יולדת מחזקת מחדש את הגוף שניצל כל מאגר עבור גידול עובר והלידה.

רגע של מנוחה

הדרך הכי טובה להעניק לה מתנה שהיא תשכח היא פשו על ידי תפעול הרך הנולד בשעה שבה היא יכולה לבצע מקלחת רגועה, ללכת לישון, לשבת לארוחה חמה ומחזקת או לצאת לבילוי עם הבעל/חברה. כדאי שלא להמתין לבקשה בררה, אלא לנדב את עצמכם לזו המשימה הקדושה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *