טיפול לגוף ולנפש

6 טיפים להרגיע את הגוף והנפש

כולנו חיים באורח חיים עמוס ולחוץ, החיים שלנו מלאים בלא מעט טרדות ובעיות שונות, שרפות שיש צורך לכבות ועניינים שונים שיש צורך להתמודד עימם על בסיס יום – יומי. כתוצאה מכך, רובינו מגיעים הביתה בסוף היום, מותשים וגמורים הן מבחינה אנרגטית והן מבחינה פיזית. לא פשוט להתמיד באורח החיים הזה, היות ולאט – לאט האנרגיות נגמרות וכבר אין רצון לקום בבוקר או לנסוע לעבודה. לכן יש צורך אחת לתקופה לקחת הפסקה מהעולם ומהשגרה היום – יומית, כדי להרגיע את הגוף ואת הנפש.

טיפים לחיים רגועים ונינוחים יותר

  1. תלמדו לנשום נכון. רובינו לא מודעים לתהליך הנשימה שלנו, אך למעשה איכות הנשימה משפיעה רבות על התחושה הפנימית. במצבים של סטרס ולחץ, הנשימה נוטה להיות רדודה ומהירה יותר, לכן במצבים מסוג זה חשוב דווקא להקפיד על נשימה איטית ורגועה, המתבצעת דרך האף. ניתן לקחת כמה נשימות מלאות כאלו, וישר כל הסיטואציה תראה יותר נגישה ויותר ברת התמודדות.
  2. תבקרו בספא. זוהי למעשה הדרך הפשוטה והמהירה ביותר לקחת את ההפסקה הדרושה מהחיים שלכם, ללבוש חלוק רך ומפנק וליהנות מיום מושלם של שקט ושלווה. האווירה בספא תמיד תהיה רגועה ותאפשר לכל אחד לשחרר את כל המתחים והלחצים שהוא צבר.
  3. תדאגו לעצמכם אחת חודש לפחות לעיסוי מקצועי ואיכותי. תנו לאיש מקצוע לעבוד על כל המתחים שצבורים בגוף שלכם, תנו לו לשחרר אותם עבורכם ולשלוח אתכם הביתה כמו חדשים. כל אחד יכול לבחור לעצמו את סוג העיסוי שהכי מתאים להעדפות האישיות שלו.
  4. תרשמו לשיעור יוגה. יוגה ידועה בתור אחת השיטות הטובות ביותר להניע את הגוף, לשפר את הריכוז ולמקד את תשומת הלב שלכם בדברים שבאמת חשובים. תנוחות היוגה השונות יעזרו לכם להגמיש ולחזק את הגוף, דבר שגם כן יתרום לתחושה גופנית טובה יותר.
  5. תעשו מדיטציה. ניתן היום למצוא מאות שיטות מדיטציה שונות, תבחרו אחת שהכי נראית לכם ותקדישו כמה דקות כדי להכיר את ההכרה שלכם.
  6. תאכלו בריא. התזונה שלנו משפיעה על הלך הרוח שלנו, לכן תאכלו יותר ירקות ופירות, וכבר תרגישו שיפור במצב.

הטיפים באדיבות אתר https://www.r-c.co.il/

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו