חומר איטום רעפים - המלצות מפי מומחים

חומר איטום רעפים – המלצות מפי מומחים

מי שיש לו בית פרטי, דירת גג, או כל נכס בנוי אחר, יודע כי פעם בשנה חשוב לבצע איטום רעפים וגגות. זאת כדי לאפשר בידוד טוב יותר של המבנה. איטום על ידי חומרים מתאימים – יסייע באופן כללי להעלאת איכות המגורים, בעוד שהפעולה תוריד את המעלות במבנה בימי קיץ חמים, ויבודד מגשם רטיבות וקור, בימי החורף. אז אילו חומרי איטום נפוצים ומומלצים?

בחנויות לחומרי בניין ישנם לא מעט סוגי חומר איטום גגות רעפים. עם זאת בעת הפעולה שנעשית תמיד על ידי חברות טובות, אפשר לבצע את התהליך בצורה הרבה יותר, בטוחה כמו גם באמצעות חומרים איכותיים וחזקים.

מה זה חומרי איטום טובים?

כדי לבחור את חומר הנכון, יש לשים לב כי מדובר בחומר אמין, עמיד במים, גמיש, לא דליק וידידותי לסביבה. את החומרים מתאימים בהתאם לסוג הרעפים, בעוד שאת חומרי האיטום אפשר למרוח באמצעות מברשת, רולר או התזה. בכך חשוב לבחור עמידות טובה כמו גם חומרים עם מאפיינים חזקים ויוצאי דופן. שימו לב כי המוצר שאתם בוחרים יהיה עמיד בטמפרטורות של בין 35 מעלות עד 80 מעלות.

את החומר אפשר לבחור למספר פעולות חשובות כמו איטום גג בטון, יצירת עמידות למים בגגות שטוחים, בידוד באמצעות פאנלים, יישום שכבות חדשות וישנות של פוליאוריטן ופוליאוריאה, והרכבת מרצפות באופן בטוח.  

איך תדעו שבחרתם מוצר מתאים?

כאשר אתם בוחרים חומר מתאים לרעפים ולגג שלכם שימו לב לכמה דגשים כמו: מניעת חדירת מים, עמידות מכאנית גבוהה, עמידות מפני קרני השמש, ואיטום קל ומהיר ללא ציוד מיוחד. בחירת חומרים ללא בועות, כאלה שמייבשים מהם כמו גם מתקשים בקלות.

עוד מומלץ לבחור חברה טובה כמו א.משי איטום אשר תספק לכם את העבודה, שמטרתה להגן על המבנה בעוד שיש לבחור מקצוענים שעובדים עם החומרים הטובים ביותר ויכולים לאפשר אחריות ושירות תיקונים, בעת הצורך. בכך, הגג שלכם יהיה עמיד, מוגן ומרוצף באופן בטוח.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו