קורס טיפוס הרים – למי זה מתאים

קורס טיפוס הרים – למי זה מתאים

קורס טיפוס הרים

טיפוס הרים ללא ספק נהפך להיות טרנד מעניין ביותר, מדובר בתחום מהספורט האתגרי שנותן הרבה ביטחון וכוח עקב ההתמודדות המנטאלית והפיזית וההתגברות על הקשיים הרבים שכלולים בספורט שכזה. קורס טיפוס הרים שכזה יכול לתת את כל המיומנויות הנדרשות ואת כל הביטחון ללכת ולטפס את ההרים הכי קשים שיש בעולם. הקורס מקנה כלים גם מבחינת טכניקות הטיפוס, וגם מבחינת אמצעי ביטחון וזהירות וכיצד לטפס בכיף ולשמור על עצמכם.

אילו תחומים נלמדים בקורס?

לרוב קורסים של טיפול הרים נלמדים בקבוצות קטנות של עד 8 אנשים כדי לשמור על ביטחון ועל מקצועיות. הנושאים אשר נלמדים משתנים מרמה לרמה, תלוי גם בגיל המשתתפים אך ניתן בוודאות לראות שלומדים איך לטפס על סלעים, איך לאבטח את עצמך, איך עובדים עם חבלים מבחינת קשירות, עוגנים, תנועה נכונה, תכנון נכון וראייה קדימה, בחירת מסלולים לפי יכולת אישית, בחירת ציוד מקצועי ועוד.

כיצד בוחרים את המוסד הלימודי הנכון עבורי?

קודם כל חשוב להבין לאיזה רמה אתה מעוניין להגיע, האם לרמה חובבנית ולהשאיר את טיפוס ההרים כתחביב שאתה עושה מדי פעם, או כמשהו מקצועי שאותו אתה רוצה לפתח, לעשות טיולים קבועים. כך תוכל לבחור את המוסד המתאים ביותר עבורך. כמו כן מומלץ מאוד פשוט לנסוע, לבדוק לעשות שיעורי ניסיון עם המדריכים, ולבחור במקום שאתה מרגיש הכי בטוח מבחינה אישית. כי בסופו של דבר הכי חשוב זה החיבור האישי למדריך ולמי שמלמד אותך את הטיפוס.

האם יש תנאי קבלה ולמי מתאים הקורס?

אין תנאי קבלה מיוחדים מלבד הגיל, רק מגיל 14 ומעלה ניתן לבצע את הקורס. מומלץ מאוד כן לבוא כבר עם ידע בחבלים, איך לקשור, איך לעגן את עצמך, כי בקורס דברים אלה נלמדים אך רצוי כבר לבוא עם ידע מקדים. כמו כן מומלץ לבוא עם כושר פיזי גבוה כי הקורס הוא קשה מאוד ופחות מתאים לאנשים שלא מסוגלים לרוץ או להרים משקולות. הקורס בעיקר מתאים למי שרוצה ליהנות מעולם של גובה, ליהנות מספורט מאתגר שמאפשר תמיד להתפתח ולהתקדם.

אולי יעניין אתכם גם: טיול בנקיק השחור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *