קיר אוסקר לאירועים

קיר אוסקר לאירועים – מה זה ומתי זה מתאים?

כאשר מתכננים אירוע, רוצים לעשות את הכול כדי שהלוקיישן יהיה מושלם, כדי שהאוכל יוגש חם, והמוזיקה תמשוך את האורחים לרחבה. עולם האירועים חשוב במיוחד עבור ישראלים, משום שאנו הישראלים, מחפשים בכול זמן סיבות לחגוג ולשמח את הקרובים אלינו. מי שחוגג אירוע מכול סוג – יוכל להפתיע את האורחים באמצעות קיר צילום מקורי. כן ממש כמו זה שמצטלמים לידו סלבס בטקסי אוסקר ואמי, כמו גם בטקסים אחרים שמתקיימים בארץ ובעולם.

אבל מה זה קיר אוסקר לאירועים?

אם יצא לכם לצפות בטקס האוסקר האמריקאי או בטקס פרסי אופיר הישראלי – בוודאי שמתם לב לכך שהסלבס והכוכבים הנוצצים שמגיעים לאירוע, עוצרים לכמה רגעים ליד קיר גדול מלא שמות של מותגים, או קיר מעוצב בקפידה, זאת על מנת להצטלם או להעניק ראיון זריז לעיתונאים. בסמוך לקיר מצטלמים הכוכבים בצורה נהדרת, והם עוצרים לידו כדי להציג את התלבושת ואת התסרוקת המיוחדת לאירוע.

כיום, קירות סלבס הפכו פופולאריים באירועים בעוד שהקיר מחליף את הרקעים המיושנים שכללו בעבר עציצים, נרות, רקע של טפט ושאר אלמנטים שהיצירתיות היא מהם והלאה. בעשורים האחרונים, צילום ליד קיר אוסקר באירועים שונים ומשמש גם בתור קיר לאירועים עסקיים, מקנה תחושה מושקעת ויוקרתית והוא מהווה אטרקציה מעולה עבור האורחים, ומשדר השקעה של בעלי האירוע בכול הנוגע לאווירה ולאביזרים. בכך אפשר לשים קץ לתמונות לא מחמיאות או מאולצות לצד שולחן האירועים או ליד הכניסה לאולם. את הקיר מציבים בכניסה כך שהוא הופך למרחב אטרקטיבי עבור צילומים.

לאיזה אירועים מתאים קיר אוסקר?

קיר כזה כמו שתראו באתר https://theshow.co.il/ מתאים למגוון אירועים, החל מעבור בר מצווה או בת מצווה שיכולים להפתיע את החברים עם הקיר היפה, עד לצילומי חתונה שמתאפשרים ליד הקיר ומשדרים השקעה בחשיבה על קונספט מתאים עבור האירוע. מלבד אירועים משפחתיים, קירות אוסקר איכותיים יתאים גם עבור אירועים חברת או הפקות גדולות, כמו גם עבור טקסים שמתקיימים בבתי ספר, במכללות, במרחבים אומנותיים וכדומה. בכך ניתן להציג את המרחב בצורה המושקעת והמקורית ביותר.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו