איך להתלבש נכון לחתונה קייצית?

איך להתלבש נכון לחתונה קייצית?

להתלבש נכון לחתונה קייצית

מידי שנה, עונת החתונות מתחילה בחודש אפריל ונמשכת לעד לחודשי ספטמבר-אוקטובר. השנה, בשל נגיף הקורונה, עונת החתונות מתחילה מעט מאוחר, ובמקום חתונות המוניות, יותר ויותר זוגות בוחרים לארגן אירוע אינטימי. בימים האחרונים, אושר כי ניתן לקיים חתונות עד 250 מוזמנים, כך שנדמה שהתעשייה חוזרת אט אט, וצפויות לנו לא מעט חתונות בקיץ הקרוב. אז מה תוכלי ללבוש לחתונה קייצית? ריכזנו בעבורך כמה טיפים חשובים ואופנתיים:

נשים, עקבים ומה שביניהם

הוזמנת לחתונת ערב? אם את מתכננת ללבוש שמלה מרהיבה ומיוחדת, מוטב להקדיש מחשבה להתאמת נעל העקב ללוק שלך, ולו כדי ליצור אאוטפיט אופנתי ומדליק. נציין כי חשוב לרכוש נעלי עקב שמתאימות לך, כאלה שתוכלי ליהנות איתן לכל אורך האירוע, ולא תיאלצי לחלוץ במהלך הריקודים. כמו כן, את לא חייבת ללבוש שמלה, אם כי ניתן ללבוש מכנסיים מחויטים וחולצת שיפון ייחודית, או לחלופין אוברול בגוונים בוהקים.

אם הוזמנת לחתונת צוהריים, הרי שהלוק עשוי להיות שונה לחלוטין, ובייחוד אם במהלך האירוע מתוכננת גיחה קצרה לבריכה. פה נציין כי לחתונות צוהריים נהוג ללבוש שמלות מעט יותר קלילות, או לחלופין אוברול ייחודי מבד נושם וקליל. אם האירוע מתקיים בגן אירועים או בחצר, קחי בחשבון שמזג האוויר עשוי להיות חם ועל כן כדאי להתלבש בהתאם. בחתונות קיץ שמתקיימות בצהרי היום, ניתן לנעול נעלי עקב בעלות עקבים נמוכים או לחלופין, לנעול נעליים שטוחות.

איך לבחור את השמלה האידיאלית?

שמלה שתלבשי לחתונת ערב תהא שונה משמלה שתלבשי לחתונת צוהריים, ועל כן את השמלה תבחרי לפי הקונספט של האירוע. כמו כן, חשוב לוודא שהשמלה מחמיאה לך, מדגישה את היתרונות ומטשטשת את החסרונות. לאחר מכן, חשבי על אורך השמלה הרצוי. האם זו תהיה שמלת מקסי? מידי או שבכלל מדובר בשמלת מיני קצרה? כך או כך, מוטב לוודא שהשמלה תפורה מבד נושם שמתאים לימי הקיץ.

עונת החתונות בפתח, ובשל העובדה שזוגות רבים נאלצו לדחות את חתונתם ממרץ ועד יוני, רבים צפויים לקבל לא מעט הזמנות לחתונות קיץ. בחרי את האאוטפיט שלך בחוכמה, ואל תשכחי להוסיף אקססוריז שישדרגו את הלוק. מזל טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *