גן אירועים בנתניה – בחירה נכונה לימי קורונה

גן אירועים בנתניה – בחירה נכונה לימי קורונה

גן אירועים בנתניה

ימי קורונה מביאים לנו לא מעט אתגרים ובניגוד לקלישאה הרווחת, כאן לאו דווקא החזק שורד אלא בהכרח זה שמצליח להגמיש ולהתאים את עצמו לרוח הזמן והתקופה. תחום האירועים ספג מהלומה קשה עם פרוץ המגפה ולאחר ההלם הראשוני הגיעה ההבנה שהמצב הזה לא ישתנה בקרוב. אז איך עורכים חתונת חלומות עם מגבלות ואיסורי התקהלות? התשובה, בבורג' בנימינה.

מה מציע בורג' בנימינה?

בורג' בנימינה, גן אירועים חלומי וותיק בתחום האירועים מציע למי שמתלבט אם וכיצד לערוך חתונה בימים מאתגרים אלו, את חבילת החתונה החלומית והמושלמת לימי קורונה. זה הזמן לסוויץ' בראש ולהכרה מה חשוב באמת: אירוע אינטימי ויוקרתי עם הקרובים לכם ביותר. אם שאלתם את עצמכם איך גן אירועים בנתניה יכול להגשים לכם את החלום אפילו בימי הקורונה, התשובה לפניכם.

מי מפחד מהתחייבות?

בימים שבהם בכל רגע אנחנו עלולים להיכנס לבידוד זוגות רבים חוששים ובצדק להתחייב לתאריך מסוים. בורג' בנימינה מציע לכם את עסקת החלומות: שריינו תאריך בלי התחייבות ועם היכולת להזיז לשנות או לבטל בכל רגע. עם הגמישות הזו תוכלו לתכנן את האירוע בלב שקט ולהיות מוכנים לכל תרחיש.

בלי התקהלויות מיותרות

אחד אתגרים המשמעותיים בימי קורונה הוא האיסור על ההתקהלויות. זה כמובן מקשה ומאתגר את כל ענף האירועים המשפחתיים שמבוסס כולו על התקהלות אחת גדולה, אבל גם כאן בורג' בנימינה הביא את הקריצה המיוחדת שלו: אירוע מתגלגל שיחולק לשלושה אירועים שונים עם שלוש קבוצות מוזמנים. האורחים המבוגרים שנמצאים בקבוצת סיכון יגיעו לקבלת פנים מפוארת באוויר הפתוח, המשפחה הקרובה והילדים הצעירים יגיעו לחופה וארוחה משותפת ולבסוף קבוצת הצעירים תגיע למסיבה סוערת וסוחפת.

להפיק מהקורונה את המיטב

אם נחשוב על זה לרגע אפשר לראות כיצד אירוע כזה מתגבר על המכשולים ויותר אינטימיות חדשה ומרעננת לכל האירועים ובמיוחד לחתונות. זו הזדמנות לארוחה אינטימית עם בני המשפחה, לקבלת פנים חגיגית וכמובן למסיבה סוערת עם החברים הכי טובים בלי לשמוע תלונות ש הדודה על הווליום של המוזיקה ועל הרפרטואר המוזיקלי.

כדי להבטיח שכולם ירגישו את החתונה אפשר לערוך טקס חלופי בכל אחד מחלקי האירוע או להקרין את החופה המרגשת בפני האורחים מהקבוצות האחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *