קורס סקיפרים

מה חשוב לדעת על קורס סקיפרים

מי לא היה רוצה לבלות על יאכטה, מעבר לאסוציאציה שיש לרבים על כלי השיט בתור כלי שיט השייך בדרך כלל לבני המעמד הגבוה, מדובר כמובן גם על כלי שמספק באמת חוויה בלתי נשכחת. קורס סקיפרים זו הדרך שלכם לקבל את כל הכלים שאתם צריכים כדי להפוך למי שיכולים ויש להם את הכלים להשיט יאכטה בלי כל בעיה. לא רק על יאכטה תלמדו לשוט כי אם על כל כלי שיט באורך של 24 מטרים ללא הגבלה של גודל המנוע.

 מעבר לעובדה כי מדובר על קורס אותו עליכם לעבור על פי חוק, מדובר בראש ובראשונה על הדרך בה אתם יכולים פשוט לשמור על החיים שלכם. כמו שכולנו יודעים היטב, הים עלול להיות מקום מסוכן למדי, קורס סקיפרים זו הדרך שלכם לשמור על הביטחון שלכם לאורך כל הדרך ולקבל את כל הידע שאתם צריכים לשם כך. 

מה לומדים בקורס סקיפרים

כאשר אנחנו מדברים על קורס סקיפרים אנחנו מדברים על מספר מיומנויות אותן עליכם לרכוש: 

  1. ימאות: כולל היכרות מעמיקה עם הים, על צדדיו הטובים יותר והטובים פחות. 
  2. ניווט ימי: כל מה שנוגע להשטה של כלי שייט בים, מה שלא פעם עלול להיות מאתגר עבור מי שלא בקיא בתחום. הים מתנהג אחרת ולכן האופן בו יש להתייחס אליו שונה. 
  3. היכרות עם הכלי:  כלי השייט שלכם הוא החבר הכי טוב שלכם כאשר אתם נמצאים בלב ים. אצלנו בקורס תלמדו איך משיטים את כלי השייט, מה הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם יוצאים לדרך ומה חשוב להבין על כלי השייט שלכם, על יתרונותיו ועל המגבלות שלו. 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »