אירוע באווירה אחרת עם קייטרינג גורמה

אירוע באווירה אחרת עם קייטרינג גורמה

קייטרינג גורמה

מחפשים קייטרינג שיפיל את האורחים שלכם מהרגליים? יש לנו הצעה שתפתיע גם אתכם, כזאת שתסחף אתכם אל מחוזות שלא הכרתם, מנות טעימות ויצירתיות, עם טונות של אהבה אינסופית בכל נגיעה.

אירועים שלא שוכחים

קייטרינג לאירועים הוא שירות שלפעמים מבלבל. מדובר במנות שיכולות להיות טעימות תיאורטית, אך כשהן נעשות בלחץ האירוע, בכמויות גדולות, חשוב לשמור על הטעם הייחודי, על היופי והאסתטיקה של המנה, ועל העובדה, שכשכל מי שיכניס את המנות האלו לפיו, יצא מאושר.

מנות הדגל שלנו, בליווי מנות פתיחה, מנות שהן תוספות, וקינוחים, כולם כולם, פשוט במילה אחת – מושלמים. אין יחידה אחת שתצא מהמטבח, בלי לעבור ביקורת שתהפוך אותה לשלמות בפני עצמה, חגיגה אמתית לחיך. מדובר במנות שיהפכו את האירוע שלכם לאירוע שלא שוכחים.

אווירה היא מה שאנחנו יוצרים

אנחנו יוצרים את האווירה, בעצם תשומת הלב לנו לאירוע, ביכולתנו לחבור אל האורחים שלנו ולתת להם את הטוב ביותר אנו יכולים להגיש. אווירה מיוחדת, יוצרים בעזרת עיצוב אירוע ייחודי, אלמנטים ששוברים שגרה כמו בריכה במרכז האירוע, מוסיקה שנותנת גוון אחר, וגם לאוכל יש משמעות. אם המזון מסודר בצורה מסוימת, אם הוא מיוחד בסגנונות ההגשה שלו, בדרכי ההכנה שלו, ובטח ובטח בטעמים הלא שגרתיים שלו, מדובר בהצלחה.

מה למשל יכול להדליק אתכם בכמה מילים? דמיינו מגשי אירוח של דים סאם בשרי, דמיינו מאפים ייחודיים עם טעמים שמשתלבים זה בזה בהרמוניה, ויוצרים מגוון אקזוטי של איכויות. נתחי בשר לצד פסטות איכותיות ברטבים עדינים, וקינוחים ששווה לטעום מכל אחד מהם, לפני שמחליטים על אילו ללכת. מדובר בחגיגה, שאין כדוגמתה.

מחירים ללא תחרות

המחירים שאנחנו נותנים כדי לחגוג את האירוע המושלם שלכם באווירה אחרת ממה שהכרתם עד כה, הם אטרקטיביים ביותר. מדובר במחירים של מגשי אירוח או אירועים כסדרם, ועל מזוון גורמה של שף, כמו שאנחנו מציעים, שווה לדעת שזה גם במחיר שווה ביותר. פנקו את עצמכם ואת האורחים שלכם, באירועים, שהאטמוספירה שם מושפעת ממזון ייחודי ויצירתי, פורץ גבולות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *